när drömmar förblir drömmar

igår åkte jag hem till Petra,
det gjorde jag för ett år sen med.
det är ungefär samma situation,
och du får mig alltid på andra tankar.
lite skvaller om alla andra,
lite (?) godis,
och en chickflick film,
då blir allt lite bättre.
förutom att Pretty Woman kanske inte var bästa filmvalet,
med tanke på det lyckliga slutet.
när drömmar förblir drömmar

idag gick jag upp halv åtta.
så jag är faktiskt rätt pigg,
fast jag lär bli trött snart igen, typ om en timme eller nåt.
och det var faktiskt mysigt att inte somna själv för en gångs skull,
hade ju min käraste vän Petra tätt bredvid :) (Y)
dock vet jag inte om jag vågar dela säng med henne längre..
vaknade i natt av att hon först smekte mig på armen
och sa nåt i stil med "naaauwe sötnos"
tror inte det var ämnat till mig xD haha!
senare vaknade jag av att hon la armen om mig och liksom kramade till.
hahah, det var nog inte heller ämnat för mig!
så Petra, det blir nog madrass för din del i morgon ;)

nu tänkte jag typ ta min mysis och lägga mig en stund i sängen
och kolla på tv, kanske somna.. ;P

nackdelarna med att tänka för mycket,
blir helt plötsligt många fler.
men för mig att inte tänka,
är för er andra att inte andas.
helt omöjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0