men hoppas är väl till för losers?

det är bättre att du pratar om det med mig,
endast då kan det bli bra igen.
det har aldrig varit min mening att få dig att känna det så,
aldrig.
för hur sjukt det än är,
och jag skiter i vad alla andra tänker,
så har jag riktigt fastnat för dig.
jag kan inte komma ifrån det,
inte ens när jag sover..

och jag har tagit avstånd från allt vad heter flörtande,
sen vi tog upp kontakten igen.
och jag har sagt det till dig,
och vad svarade du mig då?
"du får inte dissa killar för min skull, inte nu iaf, men när vi träffats kan du göra det"
och nu kommer du med värsta anklagelsen?
jag vet att du inte har varit på topp på sista tiden,
men det är väl ändå inte rättvisst att slänga en sån sak i ansiktet på mig?

men visst, jag har väl ingen rätt i att predika för dig,
jag kanske förtjänar detta?
för vad jag vet kanske du planerat detta hela tiden?
som en snygg "hämnd" - haha, där fick hon!
och ja, då får jag ta det,
då har jag bara mig själv att skylla.
men jag tänker inte ge upp förrens vi har pratat ut om detta.


och just snyggt, exakt på dagen börjar det igen.
ska jag aldrig få en bra vår?

jag har hoppats på nåt bra med dig,
men hoppas är väl till för losers?
och ja, i min bok är vi alla det.


Kommentarer
Postat av: Samantha

:/ jag hoppas det löser sig

2008-02-20 @ 21:21:02
URL: http://saaamanthaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0