månadens händelse.

bussen hem idag var månadens händelse.
och det absolut sjukaste på länge..

det började med att en kille som är från byn,
han gick från sin plats i främre delen av bussen,
småskrattandes,
och satte sig lååångt bak.
jag fattade ingenting, tänkte jaja,
lönt att byta plats då?
två hållplatser senare får jag förklaringen.
busschauffören stannar och går av bussen,
går in via bakdörren och utbrister

C - gjorde du vad jag tror du gjorde i papperskorgen? (aningens argt)
Fyllo - va? vadå?
C - ja? PISSA du i papperskorgen?
F - är du dum eller?.... jag slängde mitt snus!
C - ditt snus? nääähe du! du pissa i papperskorgen!
F - det gjorde jag inte!
C - jo. det gjorde du! gå av bussen nu!
F - va? gå av bussen? är du dum eller?
C - du ska av bussen
F - jag tänker inte gå av bussen!
C - DÅ RINGER JAG POLISEN!
F - JA GÖR DET DÅ!

chauffören går fram och sätter sig, fibblar med telefonen.

F - okej då! jag går väl för fan av bussen då!
MEN JAG SKA KOMMA IHÅG DIG!
C - JA GÖÖÖÖR DU DET!

alltså, fyllot som satt i främre delen av bussen, (jag satt i bakre)
hade gått till bakdörren, hämtat papperskorgen,
gått tillbaka till sin plats,
pissat i papperskorgen, och gått tillbaka med den.
stackars killen som bytte plats!
haha, han fick ju vittna till händelsen xD
och nästan hela vägen hem sen, eller nej, faktiskt hela vägen,
satt jag och bara skrattade!
det är så sjukt!

någons dag som slår det då? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0