jag skrattar åt din illvilja, jag skrattar åt dig.

avreagering.

vad har du för problem?
tror du att du är mycket bättre och viktigare än alla andra?
för tillfället har jag god lust att sätta dig på plats,
och då menar jag inte bara verbalt.
det är precis som om du VILL ha ovänner,
och är det det som du är ute efter har du lyckats jävla bra.
och inte att detta är första gången, HA.
jag skrattar åt din illvilja, jag skrattar åt dig.
jag ägnar dig inte ens en blick,
och försök inte ens låtsas som ingenting denna gången.
för alla ska få veta det, och alla ogillar din gärning
på måndag är det jag som tar ett snack med maria,
du kan gott få skämmas, ordentligt.

du är så ogillad att jag äcklas av dig.


men praktik på Dennis blommor?
ja tack.
praktik på Mats - Ola?
hellre ett år på blomsterlandet.

get i tankarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0