ikväll är jag uttråkad.

dagen inleddes med att jag vaknade halv två (!)
herrejisses!
först trodde jag klockan var ännu mer
för klockan som står bredvid sängen hade tydligen stannat xD
på en sisdär halv fem..
men ja, iaf så var sent.

detta har lett till att jag inte gjort så mycket idag,
käkade frukost, kolla på oc.
promenad med hunden,
städat,
kollat melodifestivalen
och skurit mig när jag raka benen.
första gången på typ 3 år! :O
helt sjukt.

ikväll är jag uttråkad.
väldigt uttråkad.
tänkte faktiskt lägga mig och läsa en bok..
eller sätta igång oc.
så tråkigt har jag.
FAST jag vill egentligen kolla på 'Chuck & Larry'
men den skiten vill inte fungera på min dvd..

Maja Gullstrand - Alla dessa ord.mp3
Regina Spektor - Fidelity.mp3

- när gammal musik blir bra igen

Lasse Lindh - Du behöver aldrig mer vara rädd.mp3
Sanna Nielsen - Empty Room.mp3
Rongedal - Just a Minute.mp3

- när jag faktiskt gillar melodifestivalen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0