I might be crazy - but that?s not the same as insane

faktiskt en helt ensam kväll,
bara jag.
eller ja, mamma och pappa är med hemma,
men ändå ;)
rätt skönt faktiskt,
känner att jag har lite sömn och krafter att ta igen :P
PLUS att jag måste ta värsta röjet i morgon! =/
OH MY! som mitt rum ser ut..
illa illa.

ooh, det hade varit fiiint!,
att festa nästa helg i haubeegee!
iih!
dock vet jag inte om min ekonomi står ut med det.
plus! att jag lovat bort mig till min älskade älskling!
måste ju ta alla chanser jag har att umgås med underbaringen.
Pluttan <3 FetmaPetra!

jag vill att det ska vara 7 mars nu! :(


I might be crazy - but that?s not the same as insane

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0