HATA DEM!

jag vet inte om jag klarar detta.
jag måste klara det,
vill inte klara det.
fan


igår var en dålig dag,
eller nej, det var blandat,
men det dåliga övervägde alldeles för mycket.
kom till skolan, och vi hade en sån bra det-är-lätt-att-mygla lektion :)
skrev lite på vårt arbete,
eller johanna skrev, jag och fisen omformade och tog ut det viktiga ;P
sen hämtade mamma mig efter lunch typ.
körde till Gittes tyger, för att handla mitt tyg till min balklänning.
HATA DEM!
sist vi var där fick vi svaret att vi inte behövde lägga undan tyget,
för det var lätt att beställa hem, inga problem.
men grattis på dem.
JAG FICK INTE MITT TYG!
:'(
det gick inte alls att beställa hem och nu var där bara 2 meter kvar!
jag var så arg och besviken att jag var sjukt nära till tårar..
tyg nummer två jag skulle kunna tänka mig,
det hade dem inte alls
men visa mig inte färgkartan då!
så det fick bli tyg nummer TRE!
TRE! fattar ni?!
så fick jag köpa pärlor med, så jag får mitt skimmer..
men jag ska kolla när jag är i stockholm,
se om jag hittar det tyget.
om jag inte gör det.
och om jag inte blir nöjd med klänningen,
har mamma lovat mig att vi ska sy en ny till mig.
jag älskar min mamma.

efter det, var vi i viby och skulle handla på en gård där.
så hade dem inte marmeladen jag ville ha!
vadå inte min dag?
men jag fick chips av mamma som tröst :)
dock blev det lite plåster på såren när jag kom hem..
som jag nämnt tidigare har jag vunnit presenkort på IKEA
fick brev från Fastighetsägarna (dem som höll i tävlingen)
tydligen hade inte korten aktiverats,
så som plåster på såren,
fick jag ett SF presenkort värt 200! :D
då blev jag lite gladare.

idag har iaf varit en bra dag,
en lektion, och vi skulle leta upp en bild,
fick hela lektionen på oss typ,
MYGEL!
så jäkla gött :)
sen åkte jag hem och sov i två timmar,
och så har jag lagat den goda pastasåsen idag!
mhm! :D gottgottgott ;P

men nu ska jag springa ner och sätta mig i soffan!
tv time nu ;)

Your heart may long for love that is more near,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0