ensamhet kan vara jobbigt ibland..

oh my!
vad ensamhet kan vara jobbigt ibland..
vaknade inatt och hållde(?) men shit vad skriver jag?! xD
HÖLL om täcket, hade en dröm om en viss person.
vad besviken jag blev när det bara var en dröm.
aja, så är livet!

idag mina kära vänner,
har jag och Jessica Stedt flängt runder en massa.
vinslöv ->
kristianstad ->
åhus ->
kristianstad ->
hässleholm ->
kristianstad ->
skoglösa ->
hem
dock var inte jessan med i skoglösa,
delade våra vägar i kristianstad (sista vändan)

iallafall så har vi uträttat en hel del idag.
firrat praktikplatser till oss båda,
dennis blommor i åhus för min del
och floristen i hässleholm för jessans del :)
jag har även införskaffat mig en scrapbook!
så nu är jag redo för morgon dagen, iih!

nu tänkte jag hoppa in i en dusch,
sen är det Anna Pihl,
Cityakuten och Shark :)

jag vill ha 6 mars nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0