att sparka på någon som redan ligger kallar jag det.

20 februari vill jag aldrig någonsin mer uppleva.
 aldrig.
ingenting går min väg,
nästa år ska jag gräva ner mig själv en hel vecka innan,
jag ska lämna allt utanför,
jag ska inte prata med nån, ingen!
jag ska aldrig ge mig in i nåt sånt här igen,
aldrig.
för jag borde lärt mig vid denna tiden,
att jag aldrig går lycklig ur.

jag är lyckjägaren som alltid lämnas tomhänt

för när tårarna rinner och hjärtat sliter,
då finns det inget som är värt att le för

det är i dessa lägen som man vet vilka som finns där
och vilka som bara låtsas,
för det är i dessa lägen de som låtsas hugger med en gång
att sparka på någon som redan ligger kallar jag det.

Kommentarer
Postat av: Jess

Erika, vad är det som händer?

2008-02-21 @ 13:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0