Amar med Amar på armen xD (alliteration!)

i fredags var det mys kväll med tjejerna + gustav + ralle
mysmysmys!
restaurang + film <3
Hata Göteborg blev det, MASSA MASSA MASSA SKRATT! hahaha
ääääääälska filmen!
"Varför har ingen brytt sig om att gå ut med lilla Basse?
eftersom lilla Basse har pissat på mattan?"

hahaha ;D

igår åkte jag hem till min finaste petra <3<3<3
klippning, matlagning, göra vid sig,
skvallra ikapp och sen in till stan
möttes upp av Matilda, Sara x2, Jessica och några av hennes fotbolls kompisar.
ingen glömd?
gick till Hessle för chill med lite öl,
satte oss vid två hel sköna killar!
Niklas, statsvetenskapare, och Amar med Amar på armen xD (alliteration!)
maha, jag garvade multi hela kvällen!
så jäkla klockrena var dem :O xD
exakt samma humor som mig och min petra, bättre kan det knappt bli ;)
sen blev petra och jag lite oense om vilken efterfest det skulle bli
så vi sket helt i det och åkte hem istället :D

trött trött trött,
alltid gnäll och tjabb,
tack hej, trevlig helg se till å svälj
shit happens, life will go on,
vad är meningen med att haka upp sig på saker och ting?
bekräftelse, uttjatat och tecken på svaghet.

i'll be captivated

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0