- det är ju fan vad du traggar!..

jag är ju inte känd för att tänka när jag druckit,
igår var inget undantag..
men jag hade roligt iallafall! :D

trots att jag tappade bort mitt tahiti breeze :(
och att jag knappt kan gå idag xD
haha!
vill man vara fin får man lida pin!
och nog var jag fin i mina skor alltid

och mammas klockrena kommentar i bilen på vägen hem..
som de flesta vet pratar jag extra mycket när jag druckit ^^
- det är ju fan vad du traggar! kunde du inte druckit lite till så du hade somnat i bilen istället?
haha, tack mamma!
du som brukar gnälla på att jag dricker för mycket ;D

kollat på Bend it like Beckham precis
och Jonathan Rhys Meyers är ju bara så snygg!
O M G !

men en promenix nu kanske?
ska bara ringa Samantha först ;P

Sanna Nielsen - Empty Room.mp3
- för den kan jag relatera till..


image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0