juldagen

baha! nu skriver jag mitt första inlägg
från min alldeles egna data :D
iiiiiiih!

vele pär!

gårdagen bestod av middag här hemma
lagad av mig!
det blev paprika-bacon paj med en jättegod sallad!
på det blev sen pannacotta, som faktiskt fick bra omdöme av experten ;)
"Erika, din pannacotta är godare än den på kristianstads restaurang"
det ni! ;)
(fast sen kan det ju vara så att den på restaurangen kanske helt enkelt är för jävla äcklig)
senare söp vi till det på skumpa och annat gott
sen tog vi vår bag-in-box och satte oss i honey
och åkte till kristianstad för att gå in på class.
där det blev shottar (stora sådana)
för att fira att jag var hemma i skåne :D haha!
jessan mådde dåligt och stod där ute och spydde,
tjejen åkte hem senare.
sen dansade vi vidare och jag försökte leta upp samantha - no luck
letade väl med jämna mellanrum i ca 2 timmar.
visade sig sen att hon tydligen spytt och däckat inne på den ena toan.
ja, så då var det bara jag och tilda som pallade trycket, som vanligt ;)
haha! ;P
men kvällen var asrolig! fast att jag blev lämnad själv med några killar från älmhult (!) hahaha
tack tjejer + tuben & mange,
för en roliiiig kväll hemma i kära skåneland!


det är väl snart tid för att packa ihop mina saker,
ska väl köra om typ en timme.
jobbar ju faktiskt i morgon..
men nu får jag iallafall lite mer tid med mamma och pappa!
dem ska ju med upp idag! :D
stannar tills måndag,
anne och jim också :D

Kommentarer
Postat av: Erica

Fick du en dator i julklapp, kanske?

2008-12-27 @ 17:43:03
URL: http://ericajson.blogg.se/
Postat av: Erica

Fick du en dator i julklapp, kanske?

2008-12-27 @ 17:43:11
URL: http://ericajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0