Hej havsutsikt vecka ut & vecka in!

det är visserligen en snabb visit hemma,
men hur skönt är det inte då att få sova i sen egna säng?

men förhoppningsvis kommer det faktiskt bli mycket mer av den rariteten,
alltså sova i min egen säng då,
för det stundas lägenhet för min del,
då jag faktiskt har lyckan att få berätta
att jag, Maria Erika Louise Nyman, faktiskt har fått jobbet :)
ja just det, jag är numera en av de fasta, stabila heltidarna
på företaget Mia Wendt Interflora i Höllviken.
Hej havsutsikt vecka ut & vecka in!

men just förtillfället så njuter jag faktiskt av att få komma hem till Mamma & Pappa
& sova i min alldeles egna säng & bli serverad hemlagad mat varje kväll.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Grattis gumman :D Visste att du skulle fixa det! Skaffa bäddsoffa så man kan hälsa på ;) <3

2008-08-17 @ 15:45:05
Postat av: Tobbe

Gratulerar min kära vän :D inflyttningsfest sen då ja ;)?

2008-08-17 @ 15:57:27
Postat av: Erica

Har du fått lägenhet också då!? :D

2008-08-17 @ 18:05:32
URL: http://ericajson.blogg.se/
Postat av: Samantha

Grattis! :D

2008-08-17 @ 20:35:01
URL: http://saaamanthaaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0