så alltså, igår red jag för första gången på två år,



igår morse tog jag mig till Stehag
för en en lång runda på Pontus
som varade i lite mer än 2 timmar.
Som sällskap hade vi Martina & Olle.
allt gick fint och Pontus var snäll & glad,
efter stallet så åkte vi till Dagstorpssjön & badade.
fast inte utan att yra runder med moppen i 1½ timme!
eniros kartor suger balle.
så alltså, igår red jag för första gången på två år,
och åkte/körde moppe för första gången på fyra år!
ack sicka minnen ;D

idag har jag ont i varenda muskel i ryggen
och lite i gumpen,
men det var värt det.

tack Martina för en trevlig dag :D

Kommentarer
Postat av: Erica

Hästar. <3

2008-08-02 @ 16:44:58
URL: http://oboew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0