men iallafall så tycker jag ni ska hålla tummarna för mig på lördag

har varit hemma sen igår kväll,
känns väldigt bra,
ska åka snart och välja lägenhet till mig :)
ja just precis, välja för jag får båda två om jag vill det!
men faktiskt så tror jag att jag hellre tar den vid folketspark,
med dusch i källaren,
än den ute på almgården - en förort till malmö för nära rosengård.
så jag har nog faktiskt redan valt ;D

men iallafall så tycker jag ni ska hålla tummarna för mig på lördag
så jag vinner skånska öppna!
eller aa, så jag iallafall inte kommer sist ;D

xoxo
Erika



Visst finns det nätter när sömnen inte kommer

Jag ligger vaken och väntar.

Säkert är det en saknad inom mig,

Men det är inget jag tänker på.

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag blir avundsjuuuuk! Jag vill också ha en egen lägenhet! Lycka till!

2008-08-28 @ 15:39:15
URL: http://ericajson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lycka till!

2008-08-28 @ 21:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0