jag är hemma igen!

jag satt & funderade på en sak,
hur kan man anställa en person som avdelningschef,
när denne någon inte har kunskap eller arbetslivserfarenhet nog
för att förstår/kunna utföra arbetet i fråga?
PLUS att denne någon är mycket mycket mycket yngre än veteranerna
på arbetsplatsen som kan utföra vilket jobb som helst,
hur som helst, när som helst?
jag fattar inte hur han kan få mer betalt?
människan kan ju ingenting!
- dagens ilandsproblem

hej förresten!
jag är hemma igen!
eller aa, över helgen :D
jobbet funkar bra,
men Mia är speciell..

hinner faktiskt inte skriva mer nu
för ska in till stan sen fixa med syrrans present :D
Grattis till henne på 23-årsdagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0