vi har varit hos Maria idag på fika,

iiih, en sån bra-humör-dag! :D

två anledningar,
eller tre.
det har varit en lugn, skön, mys dag i skolan.
eller nej fyra!
(ettan har jag nu redan sagt)
engelska "provet" gick bra :D
vi har varit hos Maria idag på fika,
det bjöds på fruktsallad med glass och en MASSA tillbehör!
mumma!
(jag är tjock nu)
och så har Samantha fått jobb!
jag är så GLAD för din skull vännen! :D


och fattar ni hur fete taggad jag är inför lördag elloor?
iiiiih,
det ska röjas!






Kommentarer
Postat av: Samantha

åh, ja blir så glad när du är glad för min skull! :D
Hoppas att det blir skoj på lörda nu :P ja är lite nervös to be honest.. :S

2008-04-15 @ 23:11:38
URL: http://saaamanthaaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0