skulle jag någon gång tänka om angående tatueringar,

nytt fräscht utseende, ja tack! :D

dagen har mest bestått av irritation.
vissa personer (person)
vill man ju bara knocka!

men en liten uppdatering kanske?
bröllopet gick jättebra,
fastän jag inte var så nöjd
(vilket mamma alltid gnäller på mig om "du måste tro på dig själv" blablabla)
så var alla andra jätte nöjda och imponerade.
fråga mig inte varför..?
men allting flöt iallafall på bra!
fick även höra större delen av lördagen
att jag hade väldigt fina ögon, och blåa! (?)
och DET vet jag inte var dem fått det ifrån,
för så speciellt blåa är dem inte,
dem är mer gråa?
hmm..

och skulle jag någon gång tänka om angående tatueringar,
så hade det varit för denna skönheten.
jag föll med en gång,
den är så fin! :D

image4


bilder från bröllopet kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0