men jag mår väl som jag förtjänar?!

det var sagt fete förfest,
vi var nio pers.
tss.

men det blev en helt okej förfest ändå.
och så mycket utanför var jag inte,
bara när gamla minnen dök upp,
men då snackade jag golfare med Rasmus" top notch" istället :)

efter förfesten drog pikke, sickan och jag
in till biljard istället.
det var nog där det blev lite för mycket för mig.
fick ett ryck på alex med,
men ett helt förståeligt sådant..
senare blev det Hessle,
med alla bravader.
her-re-gud

idag är jag rätt jäkla sleten
men jag mår väl som jag förtjänar?!
och i förebyggande syfte,
med alla minnesluckor i åtanke,
så ber jag om ursäkt för eventuellt uppträdande igår

en hel del märken från gårdagen finns det dock,
riv märke på bröstkorgen,
blåmärke på läppen,
ont i armbågen
och blåmärke på höftbenet.
det sista nämda är värst

varför ska folk alltid ringa?
S M S
snälla nån..


Kommentarer
Postat av: Petra

Jag klarar mig.
Men det var tur att det var mycket folk som cirkulerade runt brodet.
Annars hade jag nog varit rätt ensam. :P
Men allt löste sig ju!

Älskar dig gumman!

2008-04-14 @ 12:45:45
URL: http://pikke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0