lammkött lammkött lammkött överallt!

lammkött lammkött lammkött överallt!
haha :P

varit med Petra heeeeeela helgen! (Y)
det gillas. <3
chill i fredags,
och igår, ho ho!
ja igår ni, då var det f-e-s-t

kvällen var planerad som följande.
jag, petra och tuben
skulle förfest i åhus
och sen dra in till hessle för lite allmänt chill.

kvällen blev:
förfest ute hos Robin,
med alla hans lammkött kompisar, 90-91:or
sjukt roligt!
sen gick vi till bussen trots allas protester ;) (hö hö)
satte oss ner och väntade
och kom fram till att vi nog skiter i hessle
och drar tillbaka hem och festar med småpojkarna! :D
kommer dit, och då har alla randomfjortis tjejer kommit.
jag och petra intar golvet och börjar shake som ass.
en del ogillande blickar från brudarna som trängdes i sängen,
men det gillar vi ändå så ;)
senare hittar jag inte mina vita tygskor.
när dem väl blir upphittade är hälen nertrampad,
högerskon nerspilld med rödvin
och vänsterskon är helt brun.
FITTUNGAR!
(ursäkta utbrottet)
gick till bussen igen efter en stund,
för att käka kebab i stan och hänga en stund iallafall på hessle,
ångrade oss när vi var på busshållsplatsen
och gick hem och la oss.

men några fina höjdpunkter från kvällen finns det ju.
där bland tyche och aron.
sen min porrdans på lilla stackars aron xD haha.
ett ord.
herregud!
jag är sjuk i huvudet, men det bjuder jag på ;)
och även en hel del kommentarer då va.
aron - jag ska ha din syster ikväll.
robin - haha, lycka till va!

men ja, en fin slutsats kanske?
det var riktigt fint lammkött där ;)

Tack Petra för en sjukt fin helg!
<3<3<3



Kommentarer
Postat av: Petra

ja tack så mycket för allt roligt som händer när man är med dig. ;)

2008-04-06 @ 22:01:32
URL: http://pikke.blogg.se
Postat av: Erica

Visst älskar man när dom sabbar ens grejer? :/

2008-04-07 @ 06:29:03
URL: http://oboew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0