jag har ett litet problem,

HV VANN!
weeheey!
seg startade men det blev bra till slut :D
hihi
2-1 i matcher,
vänder snart och HV ska ta ledningen ;)

jag har ett litet problem,
eller ja,
ett rätt stort problem faktiskt.
Hur fan gör jag med musik på festen? :O
måste fixa det snart.
eller iallafall ett par högtalare..
någon som har eller kan fixa?
hör gärna av er.

ikväll är det utgång på schemat.
tydligen en fete förfest.
fast jag vet inte om jag känner någon.
kan bli trist.
kan bli hilarious.
who knows?

jag är förkyld, och rätt mycket med,
och så knaprar jag Bromhexin..
coolt ha?
inte ett dugg..

det är bra Hampe,
jag vet att du kan,
och det vet du med.
du har bevisat det denna veckan,
du verkar ha lyssnat på mig.
Du vet att jag lyssnar på dig,
jag gör det för DIN skull.
Jag finns här för dig <3

Kommentarer
Postat av: LinnéaK

Hej :)
Tänkte bara säga att om du har tid å lust får du jätte gärna lyssna på mig, sjunger & spelar, i min blogg.
Ha det gött!

2008-04-12 @ 13:45:02
URL: http://LiinneaK.blogg.se
Postat av: Samantha

Hoppas ni får skoj ikväll! haha, påminner lite om hur det kmr bli på lör för mig :S haha, känner ingen :S men, som du sa, det kan bli katastrof, kan bli hilarious! :D

2008-04-12 @ 20:48:08
URL: http://saaamanthaaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0