Dem ville att jag skulle komma ner och provjobba!

jag är rätt jäkla glad nu!
endorfinerna bara pumpar! :D

fick ett samtal när jag gick hem från bussen.
från Mia Wendt Interflora.
Dem ville att jag skulle komma ner och provjobba,
så det blir det, 26 april :D
iiiih.
så glad så glad så glad

så nu ska jag bara hitta någon som är villig att köra mig..
vilket kan bli svårare då min bror konfirmerar sig samma dag..
men det fixar sig väl alltid!

iiiih.

du ger mig ännu mer endorfiner.
jag gillar när du är den jag lärde känna.


Kommentarer
Postat av: Petra

Va? Allvar???
Herregud! Jag kör lätt dig!!! :D:D

2008-04-07 @ 21:30:32
URL: http://pikke.blogg.se
Postat av: jess

vart ska du provjobba? :d roadtrip för sören.

2008-04-08 @ 18:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0